Tää on nyt eka blogi merkintä tässä blogissa. Tein ennen muualle blogin, mutta se paikka oli mulle liian monimutkanen niin löysin sitten tällässen paikan ja nyt alan kirjottaa tänne. Tää meinaa on tarpeeks yksinkertainen mulle. Kirjottelen tänne blogiin milloin mistäkin ja yritän kirjottaa melkee päivittäin. (:

Joo kerron eka ittestäni ihan vähän. Eli oon 15-vuotias tyttö ja asun tällässessä pienessä kunnassa tai kylässä vai mikä tää nyt onkaan niin Lahden lähellä. Tos vasemmassa ylä reunassa lukee kans jotain, musta mut en oikeen keksiny et mitä siihen kirjottaisin, niin yritin jotain keksimällä keksii siihen. Mutta joo tykkään toosi paljon kaikesta karkista ja suklaasta ja kaikesta! (: Luonteeltani mä oon ainaski aluks jos mua ei tunne niin hiljanen ja ujo, mut jos tuntee niin en mä sit enää oo. Ja tosiaan harrastan datausta kappas kappas, tulee vietettyy koneella ehkä liikaakin aikaa, sit tietty ihana harrastukseni josta itse tykkään tosi paljon, mutta vihaan sitä myös kun huomaa ettei oo yhtää rahaa eli rahan tuhlaus. Käytän kaikkeen aina rahaa, ostan super paljon aina esim. karkkii vaikka tiedän että pärjäisin vähemmällä, ostan vaatteita joita en sovita kaupassa ja sit ne menee kotona kaapin pohjalle kun kotona huomaan että ne on väärän kokoset tai ruma tai jotain muuta vastaavaa. Sitten pidän kerran viikossa kässäkerhoo mun kaverin kaa ja siel tehäää aina sitä sun tätä jotain piristystä viikkoon! :) Jooo ei noi kyl oikeesti mitää harrastuksii ollu, mut jotain kummiskin. Viikolla käyn aina ahkerasti kouluu ja viikonloppuisin yleensä tulee oltua Lahessa. Oon kyl yrittäny vähän rajottaa sitä et olisin välillä kotona, mut se on vähän jääny. :)

Mutta hei aloin kirjottaa uutta blogii, uudessa osotteessa koska halusin alottaa tän kirjottamisen ihan uudestaa. Sinne toiseen paikkaan vaan kirjotin kaikkee jota en olis toisaalta ees halunnu kirjottaa, mutta ei voi mitää. Tehtyy ei saa tekemättömäks. Ja ku tänään selailin galleriaa ja facee niin tajusin oikeesti kuinka tyhmä oon ollu. Siis ihan oikeesti. Ihmiset joille oon ollu ihan kusipää ja kaikkee mahollista niin blää. Mutku luki niit juttui mitä ne on joskus kirjottanu musta ja sit ku ajattelee et mitä mä oon kirjottanu niistä niin oikeesti en älyy miten oon voinu olla tollai...

Kun vuos vaihtu tuli ainaki mulle kauheet odotukset et seuraavasta vuodesta tulee paras, muutun ihan erilaiseks, en tee enää tota, teen tätä, oon tälläi ja kaikkee muuta jota listailin mun "lupauksiks" niin ei oikeesti. Vaikka vuos vaihtuu niin ei elämä vaihdu. Se sama elämä on oikeesti koko elämän ajan kunnes kuolee.

Alan kyllä laittaa tännne blogiin kuvii, mutta en nyt koska kello on kohta puol 2 yöllä. (: Ps. kyllä loma on ihana kun unirytmikin on niin super ihana <<3 ;)